České a cenově dostupné: Globus spouští novou privátní značku
Globus, jeden z hlavních hráčů na českém trhu s potravinami a spotřebním zbožím, přichází s novinkou pro své zákazníky. Nová privátní značka s názvem "Váš výběr" je výsledkem snahy Globusu nabídnout širokému spektru zákazníků kvalitní zboží za příznivou cenu. Tato iniciativa je součástí trendu rostoucí popularity privátních značek, které získávají na důležitosti nejen v České republice, ale i ve světě.
Testujeme privátní značky: přivítejte jaro s výrobky Pikok, Pilos a Alesto (Lidl)
Je tady osmý díl seriálu, ve kterém vám představujeme zajímavé výrobky privátních značek. Tentokrát se podíváme do prodejen největšího řetězce na našem trhu, a protože začíná jaro, produkty jeho značek Pikok, Pilos a Alesto použijeme v několika svěžích jarních receptech.
Testujeme privátní značky: život je fajn se značkou Tesco Finest
V sedmém díle seriálu, ve kterém vám představujeme zajímavé výrobky privátních značek, zavítáme do tuzemských prodejen známého britského řetězce. Do košíku tentokrát vložíme vybrané lahůdky ze sortimentu značky Tesco Finest – a ukážeme si, že vysoká kvalita a originální chutě nemusí nutně jít ruku v ruce s vysokou cenou.
Testujeme privátní značky: jíme hezky česky, a přitom šetříme s výrobky Boni a Karlova Koruna z Penny
Je tu šestý díl seriálu, ve kterém vám představujeme zajímavé výrobky privátních značek. Zatímco posledně jsme se hýčkali lanýži a makronkami, dnes se vrátíme ke každodenním potravinám a ukážeme si, jak na běžných nákupech snadno ušetřit: konkrétně v prodejnách Penny.
Testujeme privátní značky: Rozmazlujeme se s výrobky BILLA Premium
V pátém díle seriálu, ve kterém vám představujeme zajímavé výrobky privátních značek, se zaměříme na lahůdky a delikatesy značky BILLA Premium. A protože se blíží Valentýn, ukážeme si také, kterými z nich můžete potěšit svou drahou polovičku.
Testujeme privátní značky: bez lepku, bez laktózy a bez starostí se značkou K-Free (Kaufland)
Ve čtvrtém díle seriálu, ve kterém vám představujeme zajímavé výrobky privátních značek, se opět podíváme do prodejen řetězce Kaufland. Tentokrát si ukážeme, že jíst bez lepku a bez laktózy už v dnešní době vůbec není složité ani cenově nedostupné – a to i díky výrobkům privátních značek.
Proč jsou privátní značky více populární? Roli hraje cena a kvalita zboží
Zboží privátních značek se mezi spotřebiteli těší čím dál větší popularitě. Důvodem je nižší cena, dobrá kvalita i úspěšný marketing.
Lidl přichází s novým sortimentem ''klimaticky neutrální produkty''
Společnost Lidl není hluchá k volání svých zákazníků, společnosti a přírody, a proto se rozhodla v souladu se svým heslem „Na cestě k lepšímu zítřku“ zaměřit na udržitelnost a ochranu klimatu. Privátní značky Lidlu se tak rozšířily o tzv. klimaticky neutrální produkty.